петак, 4. јул 2014.

 Путине, прикључи и Србију

Сербия любит Путина

Сербия любит Путина, ja volim Putina

ПРВИ ПУТ У НАШОЈ ЈАВНОСТИ ПРЕНОСИ ТЕКСТ

ФАБИЈЕН НАМИАС, заменик генералног директора радиостанице Европа 1, О ПУТИНУ, након интервјуа и сусрета са њим: ВИДЕО САМ ЧОВЕКА КОЈИ СЕ ДРЖАО СА ДОСТОЈАНСТВОМ ЦАРА

 „Он (ВП) држао нас је пред вратима у очекивању од пет часова поподне до поноћи. Чекали смо тако док, на крају, не видесмо некога из прес-службе, коме смо рекли да будемо ли тако чекали још сат времена и интервју нам неће више бити потребан, јер неће бити техничких могућности да га пустимо у емисији сутра увече. Путин се појавио кроз десет минута, поздравио се са нама учтиво, али суздржано. Поставили смо одмах светло, постависмо превод и интервју је почео. Ми, обојица, одмах смо заборавили чињеницу да смо толико чекали - квалитет одговора, темпо беседе, њен ритам - били су изнад сваког очекивања. Ми, ја у сваком случају, не могу се сетити таквог разговора, без обзира што сам ја узимао интервјуе, и то не једном, лидерима Француске.Имам у виду отвореност, умеће држања пажње, умеће парирања. Видели смо да су га нека питања провоцирала, али он је на њих одговарао до најситнијих детаља...Било је и необичних идеја. Например, њему се не допада садашња линија америчке администрације, и он не сматра да је то нешто што треба да се скрива. Он је потпуно искрен када оштро говори о САД, Обами, и то је, из мога угла гледања, потпуно нормално.Тим пре што је Путин према Америци био добронамеран и имао поверење. Његово поверење било је обмануто, и његова је реакција сасвим објашњива и разумљива. Хоћу да кажем и да су му наша питања била непозната. Ми смо, иако то Кремљ од нас није тражио, саопштили теме о којима желимо да разговарамо. Путин је само замолио да према могућности сачувамо његове одговоре, не „режући" их током монтаже. И ми смо обећали.

 После двочасовног разговора, он нас је позвао у салон, који је изгледао као гигантска сала са високим плафоном, али истовремено је била скромна и минималистичка. Када је Путин почео да говори о руском шампањцу којим нас је хтео послужити, осврнуо сам се око себе и остао пренеражен. Није било никаквих телохранитеља, нити сарадника прес-служби.

 Он је остао сам са нама. Тако нешто ја не могу ни да замислим. Ни један француски председник, ни један премијер-министар, ни један крупни чиновник, не би остао један на један са нама. То је незамисливо за представника нашег истаблишмента. Попили смо и започео се разговор. Сасвим другачији. Пред нама је био оштроумни, лаки, помало стидљиви саговорник који је дозвољавао да га прекину, упадну у реч или се нашале. Контраст је био толико поражавајући, да је мени тешко да кажем ко је то месје Путин. Видео сам у њему двојицу: председника, који се држао са достојанством цара, и човека, који нас је очарао, учинивши да заборавимо то што смо се неколико сати мучили у пријемној сали."

 Preuzeto od :

Нема коментара:

Постави коментар